tirsdag 10. mai 2011

Heia :-)

Jeg heter Frk 1000 og ble født for akkurat 2 uker siden i dag !!


Vet dere hva?!
Jeg har 4 rare ting under meg ,og dem går det an å balansere på! Mammaen min sier at de heter bein,det ser ut som pinner da.....
Men vet dere hva!???
Det går an å komme seg fremover med dem!
Og i full fart! Og sidelengs!
Men av og til glemmer jeg hvordan jeg får dem til å stoppe,og av og til ,da er det litt skummelt,for plutselig er Fru Killinggren eller Fru Strøm rett foran meg! De liker ikke andre barn enn sine egne nemlig , også har de sånne pinner på hodet som de stikker meg med !
Det er 3 andre barn her også,de er litt større enn meg da, det er Kjell Bjarne , han er kuuuul , så er det Kjell og Kjetil,de er litt lei seg ,for mammaen deres har reist fra dem på sommerferie,mammaen min sier at hun og jeg skal være sammen alltid! Så det så!
Oj,nå ble jeg trøtt..........zzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar